Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловко, С. Г.-
dc.contributor.authorАбрамська, Інна Богданівна-
dc.date.accessioned2023-03-31T20:15:15Z-
dc.date.available2023-03-31T20:15:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГоловко С. Г. Суб’єкт-суб’єктні стосунки учасників освітнього процесу у контексті дотримання принципів академічної доброчесності / С. Г. Головко, І. Б. Абрамська // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 151-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14254-
dc.description.abstractПроблема підготовки кваліфікованих кадрів є однією із найбільш серйозних, що потребує пильної уваги сучасної вітчизняної освіти. Сьогодні для подальшого розгортання практики особистісно-орієнтованої освіти необхідна підготовка фахівця не тільки як професіонала, який володіє всім змістом певної професії, але й як особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації у професійній діяльності, тобто становлення фахівця як суб’єкта професійної діяльності.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleСуб’єкт-суб’єктні стосунки учасників освітнього процесу у контексті дотримання принципів академічної доброчесностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.