Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14254
Назва: Суб’єкт-суб’єктні стосунки учасників освітнього процесу у контексті дотримання принципів академічної доброчесності
Автори: Головко, С. Г.
Абрамська, І. Б.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Головко С. Г. Суб’єкт-суб’єктні стосунки учасників освітнього процесу у контексті дотримання принципів академічної доброчесності / С. Г. Головко, І. Б. Абрамська // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 151-153.
Короткий огляд (реферат): Проблема підготовки кваліфікованих кадрів є однією із найбільш серйозних, що потребує пильної уваги сучасної вітчизняної освіти. Сьогодні для подальшого розгортання практики особистісно-орієнтованої освіти необхідна підготовка фахівця не тільки як професіонала, який володіє всім змістом певної професії, але й як особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації у професійній діяльності, тобто становлення фахівця як суб’єкта професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14254
Розташовується у зібраннях:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.