Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14342
Назва: Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти
Інші назви: Formation of the communication strategy for higher education
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Романович, Євгенія Володимирівна
Derhousova, Alla
Romanovych, Yevheniia
Ключові слова: маркетингові комунікаці
просування
комунікаційний процес
комунікаційна стратегія
стратегія розвитку
marketing communications
promotion
communication process
communication strategy
development strategy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Фінансова Рада України
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти / А. О. Дергоусова, Є. В. Романович // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 10. - С. 60-66.
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуті суть і основні тенденції розвитку ринку освітніх послуг України. Вітчизняний ринок освітніх послуг можна охарактеризувати як ринок майже однорідної продукції, хоча на нім діє порівняно велика кількість закладів вищої освіти, що пропонують схожі, але не ідентичні продукти. Крім того, цей ринок має ознаки певних деформацій у зв’язку з прямим втручанням держави через інструменти державного регулювання діяльності закладів вищої освіти і механізм державного замовлення. Проведені дослідження основних аспектів впливу комунікацій на маркетингову діяльність закладу вищої освіти, обумовлені необхідністю розуміння динаміки розвитку ринку освітніх послуг України. У роботі зроблений огляд сучасного стану відношення студентів до закладу вищої освіти на прикладі Українського державного університету залізничного транспорту.
EN: The article considers the essence and main tendencies of development of the market of educational services of Ukraine. The Russian market of educational services can be characterized as a market of almost homogeneous products, although it has a relatively large number of higher educational institutions, which offer similar, but not identical products. In addition, this market has signs of certain deformations due to direct interference of the state through the instruments of state regulation of the activity of higher educational institutions and the mechanism of state order. The main aspects of the influence of communications on the marketing activity of the higher educational institution were studied, due to the need to understand the dynamics of the market of educational services in Ukraine. The work gives an overview of the current state of students’ attitudes toward the higher academic institution on the example of the Ukrainian State University of Railway Transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14342
ISSN: 2520-2294 (print)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf481.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.