Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14344
Назва: Шляхи покращення комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Ways to improve communication company policies
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Белевцова, Каріна Ігорівна
Derhousova, Alla
Belevtsova, Karina
Ключові слова: маркетингові комунікацій
комунікаційний процес
комунікаційна стратегія
позиціонування
стратегія розвитку
marketing communications
communication process
communication strategy
positioning
development strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Фінансова рада України
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Шляхи покращення комунікаційної політики підприємства / А. О. Дергоусова, К. І. Белевцова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 19(2). - С. 30-33.
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: У роботі розглянуто сутність маркетингових комунікацій, основні їх інструменти. Досліджено основні аспекти впливу комунікацій на маркетингову діяльність підприємства. Запропоновано шляхи підвищення ефективності застосування маркетингових комунікацій на підприємстві.
EN: The article deals with the essence of marketing communications, the main tools. The main aspects of the influence of communications on the marketing activity of the enterprise are investigated. The ways of increasing the effectiveness of marketing communications in the enterprise are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14344
ISSN: 2520-2057 (print). - ISSN 2520-2065 (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf281.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.