Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14694
Назва: Подання показників соціальної відповідальності підприємництва в фінансовій звітності
Інші назви: Presentation of indexes of social responsibility of enterprise is in the financial reporting
Автори: Єфіменко, Тетяна Іванівна
Орлова, Вікторія Миколаївна
Пєтухова, Тетяна Олександрівна
Yefimenko, T. I.
Orlova, В. М.
Pyetukhova, T. O.
Ключові слова: економічна криза
суспільні інтереси
соціальна відповідальність
фінансова звітність
economic crisis
public interests
social responsibility
financial reporting
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрний-економічний університет
Бібліографічний опис: Єфіменко Т. І. Подання показників соціальної відповідальності підприємництва в фінансовій звітності [Електронний ресурс] / Т. І. Єфіменко, В. М. Орлова, Т. О. Пєтухова // Ефективна економіка. - 2014. - № 4.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена послідовному обґрунтуванню, необхідності подання показників соціальної відповідальності в фінансовій звітності підприємств. Спираючись на критику принципів ринкового фундаменталізму, пропозицій науковців щодо зміни економічної парадигми, політичних і соціально-економічних викликів Української дійсності, представлені аргументи на користь залучення показників соціальної відповідальності до фінансової звітності підприємств. Підставами для дослідження стало створення в Україні самобутнього середовища для прояву соціальної відповідальності суб’єктів господарювання і актуалізація завдань її оприлюднення . Запропоновано сукупність вартісних показників для подання інформації про активи, витрати і зобов’язання щодо соціальних наслідків господарської діяльності, що можуть скласти основу методики подання показників соціальної відповідальності.
EN: This article is intended need to present indicators of social responsibility in financial reporting. Used: criticism of the principles of market fundamentalism , offers scientists to change the paradigm of economic , political and socio - economic challenges reality in Ukraine. Presented arguments in favor of attracting indicators of social responsibility in financial reporting . Reasons for the study was to establish in Ukraine environment for developing social responsibility of business entities. Urgent task now is publicizing indicators of social responsibility through accountability. Proposed aggregate cost indexes of information on assets , liabilities and expenses . Group of indicators reveals the social consequences of economic activity. Indicators are the basis of the methodology of social responsibility disclosure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14694
ISSN: 2307-2105 (online)
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yefimenko.pdf372.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.