Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаменєв, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorKamenyev, O. Y.-
dc.date.accessioned2023-04-21T14:45:09Z-
dc.date.available2023-04-21T14:45:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКаменєв О. Ю. Проблематика підходів до дослідження безпеки використання ергатичних систем керування на залізничному транспорті / О. Ю. Каменєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 7-16.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (print); 2307-6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14716-
dc.description.abstractUA: Визначення впливу захисного стану ергатичних систем керування на залізничному транспорті на безпеку їх використання. Розроблення рекомендацій щодо його врахування при нормуванні та випробуваннях на етапі розробки і впровадження. Методика. Дослідження виконано на базі теорії надійності з використанням експоненціального закону розподілу відмов. Результати. Показано, що підтвердження відповідності ергатичних технічних засобів керування та регулювання руху поїздів певному рівню функціональної безпечності не є достатнім для гарантування безпеки їх використання. Встановлено, що захисна відмова ергатичної системи керування не виключає, а лише відстрочує небезпечний стан системи.uk_UA
dc.description.abstractEN: Determination of the protective state influence of ergatic control system on a railway transport on their use safety. Making recommendations concerning its accounting for regulations and testing during the development and implementation. Methodology. Research is executed on the base of reliability theory with the use of exponential law of refusals distribution. Findings. It is shown that confirmation of ergatic technical control facilities accordance and trains traffic arrangement to certain functional level of security is not sufficient for guaranteeing of their use safety. It is established that the protective refusal of ergatic control system does not exclude, but only postpones the dangerous condition of the system.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectбезпека використанняuk_UA
dc.subjectфункціональна безпечністьuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectнебезпечна відмоваuk_UA
dc.subjectзахисна відмоваuk_UA
dc.subjectергатична система керуванняuk_UA
dc.subjectелектрична централізація стрілок та сигналівuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectuse safetyuk_UA
dc.subjectfunctional unconcernuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectdangerous refusaluk_UA
dc.subjectprotective refusaluk_UA
dc.subjectergatic control systemuk_UA
dc.subjectelectric interlocking of pointers and signalsuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.titleПроблематика підходів до дослідження безпеки використання ергатичних систем керування на залізничному транспортіuk_UA
dc.title.alternativeProblematics of approaches to research of the use safety of ergatic control systems on railway transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kamenyev.pdf462.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.