Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14716
Назва: Проблематика підходів до дослідження безпеки використання ергатичних систем керування на залізничному транспорті
Інші назви: Problematics of approaches to research of the use safety of ergatic control systems on railway transport
Автори: Каменєв, Олександр Юрійович
Kamenyev, O. Y.
Ключові слова: безпека використання
функціональна безпечність
надійність
небезпечна відмова
захисна відмова
ергатична система керування
електрична централізація стрілок та сигналів
людський фактор
use safety
functional unconcern
reliability
dangerous refusal
protective refusal
ergatic control system
electric interlocking of pointers and signals
human factor
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Каменєв О. Ю. Проблематика підходів до дослідження безпеки використання ергатичних систем керування на залізничному транспорті / О. Ю. Каменєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 7-16.
Короткий огляд (реферат): UA: Визначення впливу захисного стану ергатичних систем керування на залізничному транспорті на безпеку їх використання. Розроблення рекомендацій щодо його врахування при нормуванні та випробуваннях на етапі розробки і впровадження. Методика. Дослідження виконано на базі теорії надійності з використанням експоненціального закону розподілу відмов. Результати. Показано, що підтвердження відповідності ергатичних технічних засобів керування та регулювання руху поїздів певному рівню функціональної безпечності не є достатнім для гарантування безпеки їх використання. Встановлено, що захисна відмова ергатичної системи керування не виключає, а лише відстрочує небезпечний стан системи.
EN: Determination of the protective state influence of ergatic control system on a railway transport on their use safety. Making recommendations concerning its accounting for regulations and testing during the development and implementation. Methodology. Research is executed on the base of reliability theory with the use of exponential law of refusals distribution. Findings. It is shown that confirmation of ergatic technical control facilities accordance and trains traffic arrangement to certain functional level of security is not sufficient for guaranteeing of their use safety. It is established that the protective refusal of ergatic control system does not exclude, but only postpones the dangerous condition of the system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14716
ISSN: 2307-3489 (print); 2307-6666 (online)
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kamenyev.pdf462.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.