Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14746
Title: Маркетингова логістика
Authors: Волохов, Володимир Анатолійович
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Маркетингова логістика". І семестр 2022-2023 н.р ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач В. А. Волохов. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 13 с.
Abstract: Маркетинг і логістика є тими сферами, які безпосередньо стосуються обслуговування клієнта через ідентифікацію і виконання його потреб. Бажання задовольнити зростаючі потреби клієнтів стає причиною значного розвитку логістики і маркетингу, що одночасно впливає на спосіб управління ланцюгом поставок, в якому конкурентоспроможними для клієнта стають, наприклад, час поставки, пунктуальність, допомога при розвантаженні і належний стан доставленого вчасно товару. Отже, здатність підприємства до обслуговування клієнта на рівні, який перевищує його очікування, є істотним елементом конкурентної переваги на глобальному ринку. Головне призначення цього курсу – формування знань про головні завдання, напрямки та функції маркетингової логістики в ринкових умовах. Курс «Маркетингова логістика» дозволяє сформувати абсолютно нове уявлення щодо проектування та управління каналами розподілу. Поєднання теоретичних положень й узагальнення практичного досвіду розкриває зміст проведення роботи у сфері управління маркетингових систем розподілу в сучасних умовах.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14746
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf584.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.