Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14747
Title: Маркетингове планування
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус "Маркетингове планування". І семестр 2022-2023 н.р ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач Т. В. Нескуба. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 8 с.
Abstract: В ринкових умовах господарювання перед всіма економічними суб’єктами постає питання мінімізації ризику при прийнятті управлінських рішень. Планування, як один з ключових етапів управління, спрямовано на зменшення ризику невизначеності при проведенні маркетингової діяльності зокрема. Керівникам та виконавцям необхідно чітко розуміти які перспективи очікують підприємство в майбутньому. З цією метою розробляються стратегічні та тактичні плани, які визначають основні заходи досягнення намічених результатів з мінімальними втратами. Головна мета курсу: формування системи знань про сутність забезпечення і реалізації маркетингового планування на підприємствах різної форми власності в умовах ринкової економіки.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14747
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf437.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.