Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14751
Title: Маркетингово-економічний аналіз
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Маркетингово-економічний аналіз". ІI семестр 2022-2023 н.р. ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач Т. В. Нескуба. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 9 с.
Abstract: Маркетинговий аналіз забезпечує обґрунтованість дій підприємства в ринковому середовищі. В практичній діяльності підприємств його проведення є основою виявлення маркетингових резервів, використання яких дозволить фірмам зміцнити свої ринкові позиції, покращити обслуговування споживачів, розробляти стратегічні заходи. Головна мета курсу: формування системи знань про сутність маркетингового аналізу, його цілі, завдання та основні методи, використання його прийомів та інструментів у діяльності різних організацій і підприємств. Завдання курсу: вивчення методів та форм маркетингового аналізу підприємства в цілому та його структурних підрозділів; набуття практичних навичок збору інформації, її аналізу і розв’язання конкретних маркетингових ситуацій, формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14751
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf337.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.