Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14912
Title: Економіка враження
Authors: Корінь, Мирослава Василівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Економіка враження". ІІ семестр 2022-2023 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 05 соціальні та поведінкові науки ; спеціальність : 051 Економіка ; освітня програма : Міжнародна економіка (МЕ) / укладач М. В. Корінь. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 10 с.
Abstract: В умовах перевиробництва товарів на світовому ринку, що супроводжується жорстокою конкуренцією, для захоплення ринку необхідно не тільки випускати високоякісний товар за прийнятною ціною, але потрібно духовно задовольняти споживача, створюючи новий напрям в економічному розвитку – «економіку вражень споживача». Основними правилами успішної діяльності фірми є задоволеність споживача - перша та найголовніше умова успіху будь-якого підприємства; «немає керівника більш важливого, ніж споживач»; «цінність виробу» для споживача набагато легше підвищити шляхом підвищення якості та надійності, ніж зниження його ціни.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14912
Appears in Collections:ОП "Міжнародна економіка"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf578.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.