Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorLovskaya, A.-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:36:12Z-
dc.date.available2023-05-07T17:36:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛовська А. О. Особливості моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерами / А. О. Ловська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 138-145.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927 (print); 2664-6498 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14978-
dc.description.abstractUA: В статті наведені результати досліджень динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерами при експлуатаційних режимах навантаження. Визначено максимальні величини прискорень, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи з контейнерами шляхом математичного та комп’ютерного моделювання їх переміщень при дії повздовжньої сили на передній упор автозчепного пристрою. Адекватність розроблених моделей перевірено за критерієм Фішера. Проведені розрахунки дозволили зробити висновок про адекватність отриманих результатів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Increased rates of Ukraine’s integration into the system of international transport corridors suggest the need to create combined transport systems, among which one of the most successful is container transportation. In order to improve container transportation efficiency along international transport corridors running through Ukraine, a coupled flat wagon has been designed on the base of an improved flat wagon structure. The mathematical simulation of dynamic loads of a flat wagon with containers (two 1CC containers) at operational loading modes has been carried out, the maximum accelerations influencing the support structure have been defined, and the multiple values have been considered in computer simulation of the coupled tank wagon capacity. Results of the research can be used in designing coupled flat wagons to provide their capacity at mixed transportation.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectвагон-платформа зчленованого типуuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectприскоренняuk_UA
dc.subjectнавантаженість конструкціїuk_UA
dc.subjectкомбіновані перевезенняuk_UA
dc.subjecta coupled flat wagonuk_UA
dc.subjectsupport structureuk_UA
dc.subjectdynamicsuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectaccelerationuk_UA
dc.subjectstructure loadinguk_UA
dc.subjectcombined transportationuk_UA
dc.titleОсобливості моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерамиuk_UA
dc.title.alternativeThe features modeling of dynamic loads at a flat wagon with containersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovskaya.pdf562.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.