Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14978
Назва: Особливості моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерами
Інші назви: The features modeling of dynamic loads at a flat wagon with containers
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, A.
Ключові слова: вагон-платформа зчленованого типу
несуча конструкція
динаміка
моделювання
прискорення
навантаженість конструкції
комбіновані перевезення
a coupled flat wagon
support structure
dynamics
modeling
acceleration
structure loading
combined transportation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Особливості моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерами / А. О. Ловська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 138-145.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті наведені результати досліджень динамічної навантаженості вагона-платформи зчленованого типу з контейнерами при експлуатаційних режимах навантаження. Визначено максимальні величини прискорень, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи з контейнерами шляхом математичного та комп’ютерного моделювання їх переміщень при дії повздовжньої сили на передній упор автозчепного пристрою. Адекватність розроблених моделей перевірено за критерієм Фішера. Проведені розрахунки дозволили зробити висновок про адекватність отриманих результатів.
EN: Increased rates of Ukraine’s integration into the system of international transport corridors suggest the need to create combined transport systems, among which one of the most successful is container transportation. In order to improve container transportation efficiency along international transport corridors running through Ukraine, a coupled flat wagon has been designed on the base of an improved flat wagon structure. The mathematical simulation of dynamic loads of a flat wagon with containers (two 1CC containers) at operational loading modes has been carried out, the maximum accelerations influencing the support structure have been defined, and the multiple values have been considered in computer simulation of the coupled tank wagon capacity. Results of the research can be used in designing coupled flat wagons to provide their capacity at mixed transportation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14978
ISSN: 1998-7927 (print); 2664-6498 (online)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovskaya.pdf562.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.