Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14984
Title: Визначення показників міцності несучих конструкцій кузовів вагонів-платформ зчленованого типу при перевезенні на залізничних поромах
Other Titles: Determination of the support structure capacity of articulated flat wagons when transferring by train ferries
Authors: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, Alyona О.
Keywords: вагон-платформа
прискорення
динаміка
напруження
міцність
залізнично-поромні перевезення
flat wagons
acceleration
dynamics
stress
strength
rail-ferry transport
Issue Date: 2017
Publisher: Державний університет інфраструктури та технологій
Citation: Ловська А. О. Визначення показників міцності несучих конструкцій кузовів вагонів-платформ зчленованого типу при перевезенні на залізничних поромах / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 31. - С. 82-92.
Series/Report no.: Транспортні системи і технології;
Abstract: UA: У статті наведені результати досліджень міцності удосконаленої несучої конструкції вагона-платформи зчленованого типу при перевезенні на залізничному поромі. Для забезпечення надійності закріплення вагона-платформи відносно палуби залізничного порома запропоновано встановлення на його несучій конструкції вузлів для закріплення ланцюгових стяжок. З метою визначення динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи, створено математичну модель переміщень вагона при основних видах коливань залізничного порома.
EN: The article presents results of the research into the support structure capacity of articulated flat wagons when transferring by train ferries. In order to ensure stable fixation of flat wagons on the train ferry deck the article proposes to locate the fixation units of chain binders on the support structure. So that to determine dynamic loads influencing the flat wagon support structure a mathematical model of flat wagon movements for major vibration modes of a train ferry was designed. The flat wagon was considered to be tightly fixed on the deck.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14984
ISSN: 2617-9040 (print)
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovskaya.pdf862.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.