Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15012
Назва: Дослідження динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами при перевезенні на залізничному поромі
Інші назви: Investigation of the dynamic loading on a flat wagon with containers transported by a train ferry
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Ключові слова: вагон-платформа
контейнер
прискорення
динаміка
залізнично-поромні перевезення
flat wagon
container
acceleration
dynamics
railway-ferry transportation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державна адміністрація залізничного транспорту України
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Дослідження динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами при перевезенні на залізничному поромі / А. О. Ловська // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 2. - С. 16-20.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті наведені результати комп’ютерного моделювання коливального процесу вагона-платформи з контейнерами типорозміру 1СС при перевезенні на залізничному поромі з урахуванням його кутових переміщень навколо повздовжньої вісі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції вагона, а також забезпечення його стійкості відносно палуби. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи при можливих переміщеннях контейнерів, обумовлених наявністю технологічного зазору між фітинговим упором та фітингом. Отримані прискорення враховано при дослідженні стійкості рівноваги контейнера відносно рами вагона-платформи. Це дозволило визначити кути крену залізничного порому, при яких забезпечується стійкість контейнерів на вагонах-платформах. Проведені дослідження сприятимуть підвищенню безпеки руху комбінованих перевезень в напрямку міжнародних транспортних коридорів.
EN: The article presents the results of computer simulation of oscillation process for a flat wagon loaded with 1CC containers when transported by a train ferry with consideration of the angular movements relative to the longitudinal axle (body roll), as the maximal load on the wagon carrying structure, and also with consideration of its stability relative to the deck. The maximum accelerations influencing the carrying structure of a flat wagon at possible movements of containers due to a technological gap between the stop key and the fitting were calculated. The accelerations obtained were taken into account in the analysis of equilibrium stability of the container relative to the flat wagon frame. It allowed calculating roll angles of a rail ferry which provide stability of containers on flat wagons. The research conducted will contribute to improved safety of combined transportation along international transport corridors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15012
ISSN: 2311-4061 (print)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf676.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.