Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15013
Назва: Дослідження міцності несучої конструкції кузова напіввагона при перевезенні на залізничному поромі
Інші назви: Strength determination of support structures of open-top car when transporting by train ferry
Автори: Ловська, Альона
Lovska, Alyona
Ключові слова: напіввагон
несуча конструкція
моделювання
динамічна навантаженість
міцність
залізнично-поромні перевезення
open-top car
supporting structure
modeling
dynamic loading
strength
rail-ferry transportation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Дослідження міцності несучої конструкції кузова напіввагона при перевезенні на залізничному поромі / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(1). - С. 71-80.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: У статті наведені результати досліджень міцності удосконаленої конструкції кузова напіввагона при перевезенні на залізничному поромі. Визначено динамічні навантаження, які діють на кузов напіввагона та проведено розрахунок на міцність. Встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимі. Проведені дослідження сприятимуть підвищенню ефективності функціонування комбінованих перевезень через міжнародні транспортні коридори.
EN: The article presents the strength research results of the improved structure of the opentop car of bodywork during transportation on the railway ferry. The peculiarity of the car is the presence of nodes for fastening chain screeds in its supporting structure . In order to determine the dynamic loads that effects the car body during transportation on the railway ferry, a mathematical model of displacements has been created. The model takes into account the angular movement of the railway ferry with cars in relation to the longitudinal axis (roll), as a case of the most unfavorable loading of the body structure, as well as ensuring its stability in relation to the deck.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15013
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf759.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.