Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15015
Title: Визначення стійкості контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи під час перевезення на залізничному поромі
Other Titles: Determination of the tank container stability relative to the frame of a flat car during train ferry transportation
Authors: Ловська, Альона Олександрівна
Lovska, А. О.
Keywords: контейнер-цистерна
динаміка
стійкість
моделювання
навантаженість конструкції
залізнично-поромні перевезення
tank container
dynamics
stability
simulation
structural loading
train ferry transportation
Issue Date: 2019
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Ловська А. О. Визначення стійкості контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи під час перевезення на залізничному поромі / А. О. Ловська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 1. - С. 139-150.
Abstract: UA: Це дослідження спрямоване на виявлення особливостей визначення стійкості контейнерацистерни відносно рами вагона-платформи, під час перевезення на залізничному поромі. Для досягнення зазначеної мети проведено математичне моделювання динамічної навантаженості контейнерацистерни, розміщеного на вагоні-платформі, під час перевезень на залізничному поромі. Модель враховує переміщення контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи та наливного вантажу в котлі, переміщення якого обмежені його стінками. Результати проведених досліджень можуть бути використані під час проектування контейнерів-цистерн нового покоління з поліпшеними техніко-економічними й екологічними показниками.
EN: The research is aimed at revealing the peculiarities of stability determination for a tank container relative to the frame of a flat car during transportation by train ferry. In order to reach the purpose, the mathematical modelling of dynamic loading of a tank container located on a flat car during the train ferry transportation was conducted. The model takes into account the tank container displacements relative to the flat car frame and liquid cargo in the tank, the displacements of which are limited by the tank’s walls. The findings of the research can be used at designing tank containers of a new generation with improved technical and economical, as well as ecological indices.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15015
ISSN: 2307-3489 (print); 2307-6666 (online)
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovska.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.