Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15025
Назва: Вплив тиску насипного вантажу на стійкість контейнера при перевезенні залізничним поромом
Інші назви: Influence of bulk cargo pressure on container stability during transportation by railroad ferry
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovska, Alyona Oleksandrivna
Ключові слова: контейнер
навантаження конструкції
стійкість
комбінований транспорт
залізнично-поромні перевезення
container
load design
stability
combined transport
railroad ferry
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Вплив тиску насипного вантажу на стійкість контейнера при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2019. - № 1. - С. 23-27.
Серія/номер: Динаміка і міцність машин;
Короткий огляд (реферат): UA: Визначено тиск насипного вантажу на стіни контейнера при перевезенні у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. В якості розрахункового використаний метод Кулона з корегуванням Синельникова. Дослідження проведені стосовно контейнера типорозміру 1СС, завантаженого зерном. Враховано, що перевезення контейнера здійснюється на залізничному поромі «Герои Шипки», акваторією Чорного моря. При визначенні тиску враховано динамічне навантаження, яке діє на контейнер при коливаннях залізничного порому в умовах бортової хитавиці.
EN: Efforts of bulk cargo expansion on the walls of the container during transportation as a part of a combined train by rail ferry are determined. The Coulomb method with Sinelnikov correction was used as the calculation. Studies have been conducted on a grain loaded 1C container. It is considered that the transportation of the container is carried out on the railway ferry "Heroes of Shipka", the waters of the Black Sea. Dynamic loading, which acts on the container during fluctuations of the railway ferry in the conditions of onboard swing, is taken into account in determining the forces of decomposition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15025
ISSN: 2078-9130 (print)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf858.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.