Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorRavluyk, Vassyl-
dc.date.accessioned2023-05-12T13:07:19Z-
dc.date.available2023-05-12T13:07:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Аналіз негативних наслідків від ненормативної взаємодії гальмівних колодок з колісними парами у вантажних вагонах / В. Г. Равлюк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2016. - № 49. - С. 119-123.uk_UA
dc.identifier.issn2411-2798 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15036-
dc.description.abstractUA: Представлено результати статистичних досліджень характеру і параметрів зносу гальмівних колодок в умовах експлуатації, процес утворення й розвитку клиноподібного зношування колодок у взаємодії з колесами, як під час руху без гальмування так і під час гальмувань. Наведено результати досліджень основних негативних наслідків від ненормативної взаємодії колодок з колесами та висвітлено основні чинники наднормативних матеріальних витрат залізничного транспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The paper analyzed the results of field surveys and feasibility study process, wedge-shaped brake pads wear, which allowed for the first time revealed a number of negative factors, causing serious damage, like railway infrastructure and the environment. Completed studies and assessment of damages on the basis of the research force factors arising in a typical design of the beam brake system of freight wagon bogies and tribotechnical processes due obscene influence of emerging powers. Researched chronology of the formation and development of the wedge-shaped wear pads on the initial stage of occurrence wedge-shaped state, its intensive development and to the final stage.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМеханіко-технологічні системи та комплекси;-
dc.subjectгальмівна колодкаuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectклиноподібний зносuk_UA
dc.subjectважільна передачаuk_UA
dc.subjectколесоuk_UA
dc.subjectпоїздuk_UA
dc.subjectтертяuk_UA
dc.subjectbrake paduk_UA
dc.subjectwagonuk_UA
dc.subjectwedge-shaped wearuk_UA
dc.subjectlever transmissionuk_UA
dc.subjectwheeluk_UA
dc.subjecttrainuk_UA
dc.subjectfrictionuk_UA
dc.titleАналіз негативних наслідків від ненормативної взаємодії гальмівних колодок з колісними парами у вантажних вагонахuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of negative consequences resulting from inappropriate interaction between brake pads and wheel pairs of freight wagonsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravluyk.pdf594.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.