Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15036| Назва: | Аналіз негативних наслідків від ненормативної взаємодії гальмівних колодок з колісними парами у вантажних вагонах | 
| Інші назви: | Analysis of negative consequences resulting from inappropriate interaction between brake pads and wheel pairs of freight wagons | 
| Автори: | Равлюк, Василь Григорович Ravluyk, Vassyl  | 
| Ключові слова: | гальмівна колодка вагон клиноподібний знос важільна передача колесо поїзд тертя brake pad wagon wedge-shaped wear lever transmission wheel train friction  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" | 
| Бібліографічний опис: | Равлюк В. Г. Аналіз негативних наслідків від ненормативної взаємодії гальмівних колодок з колісними парами у вантажних вагонах / В. Г. Равлюк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2016. - № 49. - С. 119-123. | 
| Серія/номер: | Механіко-технологічні системи та комплекси; | 
| Короткий огляд (реферат): | UA: Представлено результати статистичних досліджень характеру і параметрів зносу гальмівних колодок в умовах експлуатації, процес утворення й розвитку клиноподібного зношування колодок у взаємодії з колесами, як під час руху без гальмування так і під час гальмувань. Наведено результати досліджень основних негативних наслідків від ненормативної взаємодії колодок з колесами та висвітлено основні чинники наднормативних матеріальних витрат залізничного транспорту. EN: The paper analyzed the results of field surveys and feasibility study process, wedge-shaped brake pads wear, which allowed for the first time revealed a number of negative factors, causing serious damage, like railway infrastructure and the environment. Completed studies and assessment of damages on the basis of the research force factors arising in a typical design of the beam brake system of freight wagon bogies and tribotechnical processes due obscene influence of emerging powers. Researched chronology of the formation and development of the wedge-shaped wear pads on the initial stage of occurrence wedge-shaped state, its intensive development and to the final stage.  | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15036 | 
| ISSN: | 2411-2798 (print) | 
| Розташовується у зібраннях: | 2016 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ravluyk.pdf | 594.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.