Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorRavlyuk, V. G.-
dc.date.accessioned2023-05-12T17:03:53Z-
dc.date.available2023-05-12T17:03:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Дослідження особливостей дуального зносу колодок у гальмовій системі вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 2. - С. 111-126.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (print); 2307–6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15042-
dc.description.abstractUA: Уперше виявлено явище, якому дано визначення – дуальний знос гальмових колодок. Започатковано його дослідження. Розроблено математичну регресійну модель для встановлення основної причини дуального зносу колодок у типовій механічній гальмовій системі трьохелементних візків. Адаптовано математичний підхід до планування експериментів із побудовою відповідних схем-моделей, за якими виявлено шкідливо діючий момент сил, що нахиляє тріангель на маятникових підвісках до впирання верхніми крайками гальмових колодок у поверхні кочення колісної пари. Результати проведених досліджень можна використовувати під час проектування, модернізації й експлуатації гальмових систем як експлуатаційного парку, так і трьохелементних візків нового покоління.uk_UA
dc.description.abstractEN: For the first time, it was discovered, the research was initiated and the definition – the dual deterioration of brake pads was proposed. A mathematical regression model was developed for determining the main cause of dual wear of pads in a typical mechanical braking system of three-element bogies. It was adapted the mathematical approach to the planning of experiments with the construction of the corresponding schemes-models, which revealed the malignant moment of forces, bending the break beam on the pendulum suspensions until the upper edges of the brake pads will be pressed to the wheel thread. The results of the research can be used in the design, modernization and operation of brake systems for both the operational fleet, as well as a new generation of three-element bogies.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectдуальний зносuk_UA
dc.subjectгальмова колодкаuk_UA
dc.subjectгальмова важільна передачаuk_UA
dc.subjectтріангельuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectстатистичний аналізuk_UA
dc.subjectкінетостатичний аналізuk_UA
dc.subjectмомент силиuk_UA
dc.subjectдинамічні силиuk_UA
dc.subjectексплуатаційні випробуванняuk_UA
dc.subjectdual wearuk_UA
dc.subjectbrake paduk_UA
dc.subjectbrake lever transmissionuk_UA
dc.subjectbrake beamuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectstatistical analysisuk_UA
dc.subjectkinetic static analysisuk_UA
dc.subjectforce momentuk_UA
dc.subjectdynamic forcesuk_UA
dc.subjectoperational testsuk_UA
dc.titleДослідження особливостей дуального зносу колодок у гальмовій системі вантажних вагонівuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of features of dual wear of pads in brake system of freight carsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravlyuk.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.