Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15042
Назва: Дослідження особливостей дуального зносу колодок у гальмовій системі вантажних вагонів
Інші назви: Investigation of features of dual wear of pads in brake system of freight cars
Автори: Равлюк, Василь Григорович
Ravlyuk, V. G.
Ключові слова: дуальний знос
гальмова колодка
гальмова важільна передача
тріангель
модель
статистичний аналіз
кінетостатичний аналіз
момент сили
динамічні сили
експлуатаційні випробування
dual wear
brake pad
brake lever transmission
brake beam
model
statistical analysis
kinetic static analysis
force moment
dynamic forces
operational tests
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Равлюк В. Г. Дослідження особливостей дуального зносу колодок у гальмовій системі вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 2. - С. 111-126.
Короткий огляд (реферат): UA: Уперше виявлено явище, якому дано визначення – дуальний знос гальмових колодок. Започатковано його дослідження. Розроблено математичну регресійну модель для встановлення основної причини дуального зносу колодок у типовій механічній гальмовій системі трьохелементних візків. Адаптовано математичний підхід до планування експериментів із побудовою відповідних схем-моделей, за якими виявлено шкідливо діючий момент сил, що нахиляє тріангель на маятникових підвісках до впирання верхніми крайками гальмових колодок у поверхні кочення колісної пари. Результати проведених досліджень можна використовувати під час проектування, модернізації й експлуатації гальмових систем як експлуатаційного парку, так і трьохелементних візків нового покоління.
EN: For the first time, it was discovered, the research was initiated and the definition – the dual deterioration of brake pads was proposed. A mathematical regression model was developed for determining the main cause of dual wear of pads in a typical mechanical braking system of three-element bogies. It was adapted the mathematical approach to the planning of experiments with the construction of the corresponding schemes-models, which revealed the malignant moment of forces, bending the break beam on the pendulum suspensions until the upper edges of the brake pads will be pressed to the wheel thread. The results of the research can be used in the design, modernization and operation of brake systems for both the operational fleet, as well as a new generation of three-element bogies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15042
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ravlyuk.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.