Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15044
Назва: Дослідження геометричних параметрів гальмових колодок вантажних вагонів за шкідливого зносу
Інші назви: Investigation of the geometric parameters of the brake pads of freight cars under hazardous wear
Автори: Равлюк, Василь Григорович
Афанасенко, Ігор Миколайович
Равлюк, Микола Григорович
Ravlyuk, V. G.
Afanasenko, I. M.
Ravliuk, M. G.
Ключові слова: гальмова колодка
вагон
тріангель
ненормативний знос
метод
аналіз
геометричні параметри
стертість
колесо
зазор
brake shoe
car
brake beam
abnormal wear
method
analysis
geometric parameters
wear
wheel
gap
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Равлюк В. Г. Дослідження геометричних параметрів гальмових колодок вантажних вагонів за шкідливого зносу / В. Г. Равлюк, І. М. Афанасенко, М. Г. Равлюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 1. - С. 99-118.
Короткий огляд (реферат): UA: Це дослідження спрямоване на визначення геометричних параметрів гальмових колодок вантажних вагонів за шкідливого зносу. Виконано комплекс експлуатаційних і теоретичних досліджень щодо виникнення шкідливого зносу, який змінює геометричні параметри корисної площі контакту гальмових колодок вантажних вагонів за різних встановлених нормативних зазорів між колодкою і колесом, що суттєво погіршує ефективність гальмування поїздів. За допомогою зібраного статистичного матеріалу виконано комп’ютерне математичне моделювання верхньої шкідливої стертості за різних зазорів і визначено негативні фактори, які впливають на роботу гальмової системи. Використано програмне забезпечення MathCAD і AutoCAD.
EN: This study aims to determine the geometric parameters of the brake pads of freight cars under hazardous wear. A set of operational and theoretical studies concerning the occurrence of hazardous wear, which changes the geometric parameters of the useful contact area of the brake pads of freight cars at different established gaps between the pad and the wheel, which significantly impairs the effectiveness of train braking. Using the collected statistical material, computer mathematical modeling of the upper hazardous wear at different gaps was performed and the negative factors affecting the brake system were identified. MathCAD and AutoCAD software was used.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15044
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ravlyuk.pdf760.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.