Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15045
Назва: Щодо визначення силових перетворень при клиноподібному зносі гальмівних колодок вантажних вагонів
Інші назви: On the issue of determination of the force transformations under wedge-shaped wear of the brake shoes of freight cars
Автори: Равлюк, Василь Григорович
Ravlyuk, Vasyl Grygorovych
Ключові слова: вантажний вагон
гальмівна колодка
знос
колесо
тертя
точка
сила
freight car
brake shoe
wear
wheel
friction
point
force
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Равлюк В. Г. Щодо визначення силових перетворень при клиноподібному зносі гальмівних колодок вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2017. - № 40. - С. 75-80.
Серія/номер: Динаміка і міцність машин;
Короткий огляд (реферат): UA: Розглядаються питання вирішення задач, що пов’язані з дослідженням проблем верхнього зносу гальмівних колодок на шарнірному підвішуванні візків вантажних вагонів. Приводяться результати досліджень, які базуються на кінетостатичному аналізі причин нерівномірного зносу колодок, пов’язаних з гальмуванням коліс в односторонньому та двосторонньому їх обертанні. Дано оцінку ремонтного втручання, пов’язаного з особливостями підвішування зношених гальмівних колодок відносно коліс. Описуються причини нерівномірного зносу гальмівних колодок при експлуатації вантажних вагонів на залізницях України.
EN: The problems of solving problems connected with the problem of wear of brake pads on the hinged suspension of freight cars trolleys are considered. The results of researches, which are based on kinetostatic analysis of causes of uneven wear of pads connected with braking of wheels in one-way and two-way rotation, are presented. The estimation of the repair intervention, connected with features of suspension of the worn brake pads with respect to wheels, is given. The reasons of uneven wear of brake pads during operation of freight cars on Ukrainian railways are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15045
ISSN: 2078-9130 (print)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ravlyuk.pdf420.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.