Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15098
Назва: Розробка імітаційної моделі вантажного вагона з метою отримання оцінки динамічних показників
Інші назви: Development of simulation model of freight car with the aim of obtaining estimates of dynamic parameters
Автори: Шовкун, Вадим Олександрович
Shovkun, V.
Ключові слова: буксовий вузол
підшипник
піввагон
колісна пара
навантаження
динаміка
axle box
bearing assemblies
a pair of wheels
load
dynamics
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Шовкун В. О. Розробка імітаційної моделі вантажного вагона з метою отримання оцінки динамічних показників / В. О. Шовкун // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2017. - № 23. - С. 62-67.
Серія/номер: Нові рішення в сучасних технологіях;
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто результати моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла використовуючи комплекс «UM Универсальный механизм». Розроблена в «UM» імітаційна модель «вагон-залізнична колія» включає в себе кузов напіввагону з можливістю імітувати різну ступінь завантаженості. Отримані реалізації для коефіцієнтів вертикальної та горизонтальної динаміки в діапазоні швидкостей руху від 4+0 до 120 км/год як на прямих, так і в кривих дільницях колії. Доведено, що результати моделювання підпорядковуються нормальному закону розподілення. Визначені основні параметри, що характеризують ці процеси в залежності від швидкості та режиму руху.
EN: Considered to improve the reliability of axle equipment is complex and requires an integrated approach for their solution. It is therefore necessary to explore ways of improving existing and creating new designs axle unit. These challenges require an integrated approach which one of the steps is determining the probabilistic loads acting on the elements of the chassis of freight cars. To model the dynamic process of loading axle unit used a series of "UM Universal mechanism", developed in Bryansk state technical University. Developed in "UM" simulation model "car-railway track" includes a body napavine with the capability to simulate varying degrees of workload, trucks of model 18-100 with the ability to change their characteristics, and the model of the elastic way that allows you to change the profile and the macro-geometry of the path.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15098
ISSN: 2079-5459 (print); 2413-4295 (online)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shovkun.pdf729.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.