Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15109
Title: Вплив напрацювання локомотивів на коректування періодичності технічного обслуговування та поточного ремонту
Other Titles: The effect of locomotive hours on adjusting periodicity of maintenance service and current repair
Authors: Крашенінін, Олександр Семенович
Krasheninin, O. S.
Keywords: технічне обслуговування
поточний ремонт
тяговий рухомий склад
локомотив
післянормативний термін експлуатації
maintenance
current repairs
traction rolling stock
locomotive
after a standard period of operation
Issue Date: 2015
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Citation: Крашенінін О. С. Вплив напрацювання локомотивів на коректування періодичності технічного обслуговування та поточного ремонту / О. С. Крашенінін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 148-154.
Abstract: UA: Основною метою статі є доведення доцільності та необхідності коректування періодичності й обсягів технічного обслуговування (ТО) і поточного ремонту (ПР) локомотивів при наближенні та перевищенні нормативного терміну їх експлуатації. Отримані значення ефективності утримання ТРС для різних тактик їх підтримки. Теоретично показана необхідність коректування термінів і технологій ТО, ПР ТРС при подовженні терміну їх експлуатації. Отримані результати дозволяють підвищити ефективність використання ТРС із оптимальними витратами.
EN: The main purpose of this paper is to substantiate the necessity of period adjustment and volumes of maintenance, current repairs of locomotive approaching and regulatory exceeded of their useful operational time. The values for the effective maintenance of traction rolling stock for a variety of tactics to support them were obtained. Theoretically the need to adjust the timing and technology maintenance and current repair of traction rolling stock in the operation of locomotives, over normative was demonstrated. Obtained results allow increasing the efficient use of traction rolling stock with effectively cost.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15109
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasheninin.pdf365.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.