Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15130
Title: Діагностування підшипників кочення допоміжних машин електровоза з використанням параметричної моделі та спектра обвідної вібрації
Other Titles: Diagnostics of rolling bearings for auxiliary electromotors of electric locomotive using parametric model and envelope spectrum
Authors: Тартаковський, Едуард Давидович
Михалків, Сергій Васильович
Ходаківський, Андрій Миколайович
Cапон, Р.С.
Tartakovsky, E.
Mykhalkiv, S.
Khodakivski, A.
Sapon, R.
Keywords: авторегресійна модель
двигун
пошкодження
підшипник
спектр обвідної
autoregressive model
bearing
envelope spectra
fault
motor
Issue Date: 2016
Publisher: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Citation: Тартаковський Е. Д. Діагностування підшипників кочення допоміжних машин електровоза з використанням параметричної моделі та спектра обвідної вібрації / Е. Д. Тартаковський, С. В. Михалків, А. М. Ходаківський, Р. С. Сапон // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Машинобудування. - 2016. - № 3. - С.12-18.
Series/Report no.: Машинобудування;
Abstract: UA: Демонструється можливість діагностування пошкоджень роликових підшипників авторегресійною (АР) моделлю для підрахунку АР коефіцієнтів з подальшим використанням АР фільтра, що вибілює і спектра обвідної для виділення ознак початкових пошкоджень. Для діагностування роликових підшипників кочення використовується АР модель для глибшого аналізу властивостей сигналу з імпульсними складовими. Інформаційний критерій Екейкі використовується для правильного обрання порядку АР моделі. АР коефіцієнти обчислюються за виразом Юла-Уокера. Виявлена низька ефективність спектральної щільності потужності параметричної моделі й наводяться переваги АР фільтра, що вибілює.
EN: Goal: increase of efficiency for diagnostics of rolling bearing faults using an autoregressive model to calculate AR coefficients and further application of pre-whitening AR filter and envelope spectra to extract weak faults signs. Method of doing research: diagnostics of rolling bearing faults involves signal acquisition technique and application of the AR model for better analysis of short duration signal properties and impulses. The Akaike information criterion is used to ensure optimum adaptation of AR coefficients to a fault bearing. The AR coefficients are defined with Yule-Walker equitation. The advantages of pre-whitening AR filter are presented due to the low efficiency regarding the power spectral density of the parametric model. The experimental study of vibration characteristics of the auxiliary electromotor body of electric locomotive defines the frequency band 5,5 — 7 kHz with the rolling bearing vibration, and this frequency band can be used for further extraction the envelope spectra.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15130
ISSN: 2305-9001
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tartakovsky.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.