Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15178
Назва: Система діагностування технічного стану тягових електродвигунів тепловозів ЧМЕ3 з використанням штучних нейронних мереж
Інші назви: System for diagnosing the technical condition of traction electric motors of diesel locomotives CHME3 using artificial neural networks
Автори: Чигирик, Наталя Дмитрівна
Сумцов, Андрій Леонідович
Осаулко, Максим В’ячеславович
Колесник, Максим Анатолійович
Chigirik, Natalіya
Sumtsov, Andrii
Osaulko, Maxim
Kolesnik, Maxim
Ключові слова: тяговий рухомий склад
ремонт
діагностика
штучні нейронні мережі
самонавчання
traction rolling stock
repair
diagnostics
artificial neural networks
self-learning
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Чигирик Н. Д. Система діагностування технічного стану тягових електродвигунів тепловозів ЧМЕ3 з використанням штучних нейронних мереж / Н. Д. Чигирик, А. Л. Сумцов, М. В. Осаулко, М. А. Колесник // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 41-52.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: Підтримка тягового рухомого складу в працездатному стані з мінімальними витратами на ремонт – мета будь-якого локомотивного депо. Сучасні прилади й обладнання дозволяють технічно організувати діагностику систем тепловоза, а програмне забезпечення штучних нейронних мереж – повне використання оперативної інформації про технічний стан систем, з висновком про необхідність постановки тепловоза в оптимальний момент часу на ремонт.
EN: The device of artificial neural networks allows to solve tasks of estimation of efficiency both for an object as a whole and for its specific functionally separated systems. The results of the work of artificial neural networks allow to determine the degree and nature of the influence of operational factors on the development of the processes of damaging the elements of the traction electric machine, as well as to determine the impact of all stages of the operation of the locomotive (work under load, run, waiting for work, etc.) for the state of its isolation, bearings, collector node and other elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15178
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chigirik.pdf703.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.