Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНерубацький, Володимир Павлович-
dc.contributor.authorПлахтій, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorNerubatskyi, V.-
dc.contributor.authorPlakhtii, О.-
dc.date.accessioned2023-05-29T13:47:46Z-
dc.date.available2023-05-29T13:47:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНерубацький В. П. Покращення енергоефективності електровозів змінного струму шляхом впровадження трирівневих активних випрямлячів / В. П. Нерубацький, О. А. Плахтій // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 травня 2019 р.) – Дніпро : ДНУЗТ, 2019. – С.133-135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15296-
dc.description.abstractUA: На електровозах змінного струму досить часто використовуються діодні і тиристорні випрямлячі. Ці перетворювачі мають багато недоліків, зокрема низький коефіцієнт потужності, неможливість реалізації рекуперації, значна емісія вищих гармонік струму в мережу живлення.uk_UA
dc.description.abstractEN: In AC locomotives, diode and thyristor rectifiers are often used. Transducer data has many disadvantages. Among them there is a low power factor, impossibility to realize recovery, significant emission of higher current harmonics into the supply network. To improve these indicators, the use of three-level active rectifiers is proposed.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleПокращення енергоефективності електровозів змінного струму шляхом впровадження трирівневих активних випрямлячівuk_UA
dc.title.alternativeImprovements of energy-efficiency of AC electric locomotives by implementation of three-level active rectifiersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nerubatskyi.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.