Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15301
Назва: Дослідження ненормативного зносу гальмових колодок у трьохелементних візках вантажних вагонів
Інші назви: Study of abnormal wear of brake pads in three-element bogies of freight cars
Автори: Мартинов, Ігор Ернстович
Равлюк, Василь Григорович
Равлюк, Микола Григорович
Гребенюк, Віталій Анатолійович
Martinov, I.
Ravlyuk, V.
Ravlyuk, M.
Grebenyuk, V.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Мартинов І. Е. Дослідження ненормативного зносу гальмових колодок у трьохелементних візках вантажних вагонів / І. Е. Мартинов, В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, В. А. Гребенюк // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 травня 2019 р.). – Дніпро : ДНУЗТ, 2019. – С. 56.
Короткий огляд (реферат): UA: На підставі зібраного статистичного матеріалу та довготривалих спостережень в реальних умовах експлуатації за взаємодією гальмових колодок з колесами, виконано адаптоване математичне моделювання процесу нерівномірного відведення й схиляння до впирання верхніми окрайками колодок з тертям по поверхні кочення коліс під час руху вагонів без гальмування.
EN: The stages of formation of non-normative wear on the working surfaces of brake pads are described, which arises from the tendency of the triangles to the torsion of the upper sections of the pads in the rolling surface of the wheels and causes the complex formation of a specific dual wear. To improve analytical research, the concept was first introduced - the coefficient of duality of friction wear of brake pads, which was tested in the calculations of the values of braking pressures of pads with dual wear.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15301
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martinov.pdf1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.