Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашкін, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorMashkin, Alexander-
dc.date.accessioned2019-11-06T09:55:50Z-
dc.date.available2019-11-06T09:55:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМашкін О. С. Удосконалення ремонту рам візків електровоза ВЛ8 / О. С. Машкін // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158. Т.2. С. 59-66.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1540-
dc.description.abstractUA: У статті проведено аналіз існуючих методів та способів діагностування основних несучих елементів електровоза, визначено основні показники, які можуть бути використані для вибору діагностичних параметрів. Проведено аналіз існуючих систем та пристроїв для визначення залишкового ресурсу рам візків електровозів ВЛ8, запропонована технологія діагностування, яка може бути використана в локомотивному депо, та наведено принцип роботи діагностичного комплексу.uk_UA
dc.description.abstractEN: In Article wires dannoy analysis of existing methods and sposobovdyahnostyrovanyyanesuschyh major elements эlektrovoza, opredelenы Basic Indicator, kotorыemogutbыtyspolzovanы for Choice diagnostically parameters. The analysis of existing methods of determining the residual life of the carrier konstruktsіy locomotives, the most widely used of which it is the parametric method based on measuring the strength of the material koertsitativnoy bearing structure. Such measurements should be carried out throughout the lifetime of the frame telіzhki. Rozglyanuta procedure of calculation by finite element method bogie frame. The calculations obtained diagrams of stress and deformatsіy separate areas of the frame that allowed to identify the most tense areas of the frame and place for the installation of sensors telіzhki during diagnosis. Conducted analysis of existing systems and devices for final resource definitions frames telezhekэlektrovozov VL8, predlozhennaya technology dyahnostyrovanyya, kotoraja Can bыtyspolzovana a locomotive depot and pryvedenы principle work diagnostically complex.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectелектровозuk_UA
dc.subjectрама візкаuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectтермін службиuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectзалишковий ресурсuk_UA
dc.subjectметод розрахункуuk_UA
dc.subjectімовірністьuk_UA
dc.subjectнеруйнівний контрольuk_UA
dc.subjectкінцеві елементиuk_UA
dc.subjectтвердотільна модельuk_UA
dc.subjectдіагностичний комплексuk_UA
dc.subjectlocomotiveuk_UA
dc.subjectbogie frameuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectservice lifeuk_UA
dc.subjectdiagnosisuk_UA
dc.subjectresidual lifeuk_UA
dc.subjectthe method of calculating the probabilityuk_UA
dc.subjectnondestructive testinguk_UA
dc.subjectfinite element model of solid-stateuk_UA
dc.subjectdiagnostic equipmentuk_UA
dc.titleУдосконалення ремонту рам візків електровоза ВЛ8uk_UA
dc.title.alternativeImproving repair electric locomotive bogie frames VL8uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 158. Т. 2

Files in This Item:
File SizeFormat 
Mashkin.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.