Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБратченко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorГромов, Володимир Ігорович-
dc.date.accessioned2023-06-02T18:18:02Z-
dc.date.available2023-06-02T18:18:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБратченко О. В. Особливості експериментального визначення ступенів зносу тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складу / О. В. Братченко, В. І. Громов // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 295-298.uk_UA
dc.identifier.issn2663-5941 (print); 2663-595X (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15412-
dc.description.abstractUA: Показано, що зношування активних поверхонь зубців шестерень і коліс є основним фактором впливу на ресурс тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складу. Розглянуто сучасні підходи до експериментального визначення ступенів зносу шестерень і коліс в експлуатації, які передбачають контроль величини ділильних хорд. З метою забезпечення допустимої величини бокового зазору в передачі запропоновано в якості параметру контролю зносу зубців розглядати зміну їх товщини за постійними хордами. Приведені допустимі значення зміни таких параметрів, при яких забезпечуються прийнятні значення бокового зазору в зачепленні тягових зубчатих передач. Розглянуті особливості використання запропонованого підходу на прикладі тягової зубчатої передачі електропоїздів серії ЕР2.uk_UA
dc.description.abstractEN: It is shown that wear of the active surfaces of the teeth of gears and wheels is the main factor affecting the resource of traction gears of motor-car rolling stock. Modern approaches to the experimental determination of the degrees of wear of gears and wheels of traction gears in operation are contemplated, suggesting control of the value of the division chord. In order to ensure the permissible value of the lateral clearance in the transmission, it is proposed to consider the change in their thickness for constant chords as a parameter of the wear control of the teeth. Permissible values of the variation of these parameters are given, at which acceptable values of the lateral clearance in the meshing of traction gears are provided. Features of the proposed approach are considered using the example of traction gear transmission of ER2 series.-
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;-
dc.subjectмоторвагонний рухомий складuk_UA
dc.subjectтягова зубчаста передачаuk_UA
dc.subjectступінь зносуuk_UA
dc.subjectекспериментальне визначенняuk_UA
dc.subjectзубці шестерень і колісuk_UA
dc.subjectділильна хордаuk_UA
dc.subjectпостійна хордаuk_UA
dc.subjectбоковий зазорuk_UA
dc.subjectmotor-car rolling stockuk_UA
dc.subjecttraction gearuk_UA
dc.subjectwear leveluk_UA
dc.subjectexperimental determinationuk_UA
dc.subjectgear and wheel teethuk_UA
dc.subjectpitch chorduk_UA
dc.subjectchord constantuk_UA
dc.subjectside gapuk_UA
dc.titleОсобливості експериментального визначення ступенів зносу тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складуuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the experimental determination of the degrees of wear of driving gear transmissions of motor-cargo rolling stockuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Братченко.pdf2.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.