Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15412
Назва: Особливості експериментального визначення ступенів зносу тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складу
Інші назви: Peculiarities of the experimental determination of the degrees of wear of driving gear transmissions of motor-cargo rolling stock
Автори: Братченко, Олександр Васильович
Громов, Володимир Ігорович
Ключові слова: моторвагонний рухомий склад
тягова зубчаста передача
ступінь зносу
експериментальне визначення
зубці шестерень і коліс
ділильна хорда
постійна хорда
боковий зазор
motor-car rolling stock
traction gear
wear level
experimental determination
gear and wheel teeth
pitch chord
chord constant
side gap
Дата публікації: 2018
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Братченко О. В. Особливості експериментального визначення ступенів зносу тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складу / О. В. Братченко, В. І. Громов // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 295-298.
Серія/номер: Технічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: Показано, що зношування активних поверхонь зубців шестерень і коліс є основним фактором впливу на ресурс тягових зубчастих передач моторвагонного рухомого складу. Розглянуто сучасні підходи до експериментального визначення ступенів зносу шестерень і коліс в експлуатації, які передбачають контроль величини ділильних хорд. З метою забезпечення допустимої величини бокового зазору в передачі запропоновано в якості параметру контролю зносу зубців розглядати зміну їх товщини за постійними хордами. Приведені допустимі значення зміни таких параметрів, при яких забезпечуються прийнятні значення бокового зазору в зачепленні тягових зубчатих передач. Розглянуті особливості використання запропонованого підходу на прикладі тягової зубчатої передачі електропоїздів серії ЕР2.
EN: It is shown that wear of the active surfaces of the teeth of gears and wheels is the main factor affecting the resource of traction gears of motor-car rolling stock. Modern approaches to the experimental determination of the degrees of wear of gears and wheels of traction gears in operation are contemplated, suggesting control of the value of the division chord. In order to ensure the permissible value of the lateral clearance in the transmission, it is proposed to consider the change in their thickness for constant chords as a parameter of the wear control of the teeth. Permissible values of the variation of these parameters are given, at which acceptable values of the lateral clearance in the meshing of traction gears are provided. Features of the proposed approach are considered using the example of traction gear transmission of ER2 series.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15412
ISSN: 2663-5941 (print); 2663-595X (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братченко.pdf2.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.