Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15424
Title: Маркетинг
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус "Маркетинг". На 2022-2023 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг / укладачі : А. О. Дергоусова, О. П. Чебанова. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 13 с.
Abstract: Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція – це лише декілька із сучасних складових маркетингу. 21 століття – неймовірний виклик для маркетологів та підприємців. Для того щоб утримуватися на плаву необхідне глибоке розуміння ринкових механізмів, закономірностей поведінки споживачів і конкурентів, основ стратегічного планування й контролю. Такі знання дає маркетинг як сучасна концепція управління та ведення бізнесу. Вже зараз ви обізнані з багатьма аспектами та проявами маркетингу, оскільки маєте певний досвід споживача та покупця. Певною мірою ви вже спеціаліст в галузі маркетингу, бо як покупець виконуєте багато маркетингових дій та ухвалюєте тисячі маркетингових рішень щодня. Маркетингом, навіть не підозрюючи про це, займаються всі люди, навіть ті люди, які негативно до нього ставляться. Маркетингом займаються всі бізнесмени, всі покупці, всі держави, всі міста. Маркетинг – це сьогодні одна з філософій ведення бізнесу. Даною філософії бізнесу дотримуються всі компанії з усіх країн світу, хоча не завжди знають про це. Свідомо даної філософії дотримуються ті, хто знає, навіщо потрібен маркетинг.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15424
Appears in Collections:ОП "Соціальні мережі та медіакомунікації"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.