Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15461
Назва: Підвищення витривалості хрестовини пружної муфти колінчастого валу
Інші назви: Increasing endurance of the cross-piece for elastic coupling of crankshaf
Автори: Оробінський, Олександр Васильович
Аксьонова, Наталія Анатоліївна
Orobinsky, A.V.
Aksenova, N.A.
Ключові слова: пружна муфта
динамічний момент
хрестовина
колінчастий вал
втомлена тріщина
elastic coupling
dynamic moment
cross-piece
crankshaf
fatigue crack
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Бібліографічний опис: Оробінський О. В. Підвищення витривалості хрестовини пружної муфти колінчастого валу / О. В. Оробінський, Н. А. Аксьонова // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2019. - № 17. - С. 74-82.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті представлені результати експериментального дослідження напруженого стану тіла хрестовини пружної муфти колінчастого валу транспортного дизеля, встановлено причини порушення номінальної роботи механічного з'єднання, надані відповідні рекомендації. Експлуатаційні випробування дизеля виявили недостатню надійність пружної муфти. В тілі хрестовини на поверхні гнізда під пружні елементи, розташованого над лисками, була виявлена втомлена тріщина. Напружений стан хрестовини обумовлено її напресовкою на хвостовик колінчастого валу та передачею через муфту крутного динамічного моменту. В роботі визначені та проаналізовані напруження від напресовки та від навантаження крутним моментом.
EN: The article presents the results of an experimental study of the stress state of the body of the crosspiece of an elastic coupling of a crankshaft of a transport diesel engine, establishes the reasons for the violation of the nominal operation of the mechanical connection, gives appropriate recommendations. Operational tests of the diesel engine revealed insufficient reliability of the elastic coupling. Fatigue was detected in the body of the cross on the surface of the nest for elastic elements located above the scaffolds. The stress state of the cross is due to its pressing on the shank of the crankshaft and transmission through the clutch of dynamic moment. In the work, the stress from pressing in and from the load by torque is determined and analyzed. It was established that the maximum stresses from pressing appear along the loaded surface in the zone of crack appearance, however, their value of 260 MPa is much less than the maximum temporary endurance of 1100 MPa of the material of the cross (18KH2N4MA steel).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15461
ISSN: 2311-441X (print)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orobinsky.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.