Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15462
Назва: Методичний аспект визначення особливостей зносів тягових зубчатих передач моторвагонного рухомого складу
Інші назви: Methodical aspect of definition of features of deterioration of the drive gear transmissions of a motor wagon rolling stock
Автори: Тіщенко, Вадим Сергійович
Громов, Володимир Ігорович
Tishchenko, V.S.
Gromov, V.I.
Ключові слова: зубчата передача
знос
матричний метод
поетапна схема
gearing
wear
matrix method
step-by-step scheme
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Бібліографічний опис: Тіщенко В. С. Методичний аспект визначення особливостей зносів тягових зубчатих передач моторвагонного рухомого складу / В. С. Тіщенко, В. І. Громов // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2018. - Вип. 142. - С. 64-67.
Серія/номер: Технічні науки та архітектура;
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто методичний аспект визначення особливостей зносів тягових зубчатих передач електропоїздів. Для отримання характеристик формування зносів зубів шестерні та колеса тягової зубчатої передачі у часі запропонована поетапна схема, яка базується на використанні матричного метода обробки значних масивів експериментальних даних. Представлено результати досліджень у вигляді залежності величини зносів зубів тягової зубчатої передачі за певний термін експлуатації моторвагонного рухомого складу. Розглянуті перспективи використання отриманих результатів при прогнозуванні залишкового ресурсу і можливості використання запропонованої схеми при дослідженнях зубчатих передач інших транспортних засобів.
EN: The necessity of maintaining the existing fleet of rolling stock in a workable and reliable condition is substantiated. The traction gear assembly is designed as operating under heavy loads and wear. The necessity of obtaining a characteristic of wear formation of traction gear in time with the purpose of determining residual wear is indicated. The original array is analyzed, which is a set of data, including the date of measurement, the number of gears or wheels and the corresponding size. The methodical aspect of determining the wear characteristics of traction gears of electric trains is considered. To obtain the characteristics of the wear formation of the gear teeth and the traction gear wheel in time, a step-by-step scheme is proposed, based on the use of a matrix method for processing large arrays of experimental data. Formalized records of the initial, intermediate and final matrices are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15462
ISSN: 2522-1809 (print); 2522-1817 (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tishchenko.pdf351.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.