Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15632
Title: Особливості оптимізації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу у процесі вивчення дисциплін психологічного змісту
Authors: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Keywords: самостійна робота студентів
розвиток особистості
самостійність
інтерактивні методи соціальнопсихологічного навчання
students’ independent work
personal development
autonomy
interactive methods of social-psychological education
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Citation: Сивогракова З. А. Особливості оптимізації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу у процесі вивчення дисциплін психологічного змісту / З. А. Сивогракова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 959, Вип. 46. - С. 166-170.
Series/Report no.: Психологія;
Abstract: UA: У статті проведено теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку самостійної роботи й особистісного становлення студентів. Виділені особливості психолого-педагогічних підходів у здійсненні розивального впливу на особистість. Доводиться можливість і представлені деякі особливості оптимізації самостійної роботи студентів непсихологічних спеціальностей у процесі вивчення ними дисципліни «Психологія».
EN: The theoretical analysis of students’ independent work and of them personality formation relationship problem in this article is done. Peculiarities of psychology-pedagogical approaches to the personal developmental influence are allotted. The possibility is grounded and some particularities optimize students’ independent work of another then psychological specialties during they learn subject «Psychology» are introduced.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15632
ISSN: 2225-7756 (print)
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сивогракова.pdf144.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.