Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15988
Назва: Формування професійних компетенцій засобами фізичного виховання у студентів залізничних навчальних закладів
Інші назви: The formation of professional competencies by means of physical education in students of railway educational institutions
Автори: Довженко, Світлана Сергіївна
Dovzhenko, S.S.
Ключові слова: прикладна фізична підготовка
інтеграція професійних компетенцій
навчально-тренувальні модулі
кореляція
рейтинг
applied physical training
integration of professional competences
training modules
correlation
rating
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Довженко С. С. Формування професійних компетенцій засобами фізичного виховання у студентів залізничних навчальних закладів / С. С. Довженко // Health, sport, rehabilitation. - 2018. - № 1. - С. 22-28.
Короткий огляд (реферат): UA: Розроблена методика з організації і змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту на основі реалізації навчально-тренувальних модулів, що спрямовані на поглиблену теоретико-методичну підготовку для формування професійних орієнтацій і мотивацій, розвиток професійно важливих рухових здібностей за бально-рейтинговою системою оцінки успішності. Після проведення педагогічного експерименту 30% студентів експериментальної групи достовірно покращили показники рівня теоретичної і методичної підготовки.
EN: A methodology has been developed for the organization and maintenance of professionally applied physical training for future railway transport specialists on the basis of the implementation of training modules that are aimed at in depth theoretical and methodological training for the formation of professional orientations and motivations, the development of professionally important motor abilities according to the graderating system for assessing success. After the pedagogical experiment, 30% of the students of the experimental group improved the level indicators of theoretical and methodological preparation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15988
ISSN: 2520-2677 (print); 2520-2685 (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovzhenko.pdf556.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.