Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16062
Title: Бренд-менеджмент
Authors: Дергоусова, Алла Олександрівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Бренд-менеджмент". І семестр 2022-2023 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач А. О. Дергоусова. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 14 с.
Abstract: У сучасному світі бренди набувають глобального значення. Вони широко проникають у всі сфери нашого життя. Перенасичення ринку товарами й жорстка конкуренція змушує виробників шукати такі ознаки, за якими б споживачі безпомилково відрізняли їх продукт від інших, починаючи від функціональності й зовнішнього вигляду до історії, репутації та іміджу. Нематеріальні активи збільшують свою роль у побудові успішного й прибуткового бізнесу. Бренди стають потужним засобом конкурентної боротьби, символізації корпоративного потенціалу й формування прихильності споживачів. Бренд-менеджмент в умовах, що склалися, стає об’єктом професійної уваги. Набувають актуальності процеси управління брендами, що відображають особливості функціонування сучасного ринкового середовища та внутрішньої діяльності компаній. Суб’єкти ринкового середовища зіштовхуються з цілою низкою проблем, головною з яких є спрямування споживчої уваги на свій товар або компанію, що його виробляє. При цьому все більше з’являється засобів маркетингових комунікацій, неухильно зростає кількість рекламних повідомлень, а ефективність цих напрямів у перерахунку на їх кількість у багатьох випадках знижується. До того ж зростає дратівливість споживача з приводу голосних, набридливих, а часом навіть агресивних рекламних повідомлень.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16062
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf597.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.