Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16074
Title: Маркетинговий менеджмент
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з курсової роботи дисципліни "Маркетинговий менеджмент". ІI семестр 2022-2023 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач Т. В. Нескуба. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 12 с.
Abstract: В сучасних умовах стрімкого розвитку науки, техніки і технологій, посилення конкуренції успіху може досягти тільки така організація, яка творчо застосовує маркетингове управління (маркетинговий менеджмент) у своїй діяльності і постійно шукає нові способи адаптації до безперервно мінливих умов існування. Головна мета курсу: формування у майбутніх магістрів системи теоретичних знань і практичних навиків щодо планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16074
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.