Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16130
Title: Маркетингова політика розподілу
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Маркетингова політика розподілу". I семестр 2022-2023 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність ; освітня програма : Підприємництво (П) / укладач Т. В. Нескуба. - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - 9 с.
Abstract: Окрім товарної, цінової та комунікаційної політики невід’ємною складовою задоволення потреб споживачів є проблема доставки необхідного продукту безпосередньо до нього. Головна мета курсу: формування системи науково-теоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах, методологічні та методичні питання вибору й ведення політики розподілення в умовах конкуренції Завдання курсу: вивчення сутності та значення маркетингової політики розподілення, організація роботи посередників та управління товарним рухом, формування, конструювання і функціонування каналів розподілу; набуття навичок підвищення ефективності діяльності посередників та оптимізація витрат у процесі товарного руху..
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16130
Appears in Collections:ОПП "Підприємництво"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf889.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.