Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1648
Назва: Зарубіжний та вітчизняний досвід формування стратегії розвитку залізничного транспорту в умовах організації швидкісного руху
Інші назви: Зарубежный и отечественный опыт формирования стратегии развития железнодорожного транспорта в условиях организации скоростного движения
Foreign and domestic experience of forming the railway development strategy in the conditions of the organization of speed movement
Автори: Дейнека, Олександр Георгійович
Бузін, П. А.
Дейнека, А. Г.
Бузин, П. А.
Deineka, O. G.
Buzin, P. A.
Ключові слова: криза
залізничний транспорт
галузь
послуги
конкурентоспроможність
технологія
витрати
формування
досвід
кризис
железнодорожный транспорт
отрасль
услуги
конкурентоспособность
технология
расходы
формирование
опыт
crisis
railway transport
industry
services
competitiveness
technology
costs
formation
experience
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дейнека О. Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід формування стратегії розвитку залізничного транспорту в умовах організації швидкісного руху / О. Г. Дейнека, П. А. Бузін // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 63. - С. 66-75.
Короткий огляд (реферат): UA: Більшість залізниць світу на початку століття зіткнулися з тим, що темпи поглиблення проблем, що стоять перед залізничним транспортом, стали випереджати темпи оновлення та розвитку галузі. Швидке накопичення внутрішньо системних порушень загрожувало лавиноподібним наростанням різних дефектів (технологічних збоїв, аварій, зниженням якості послуг, що надаються), це ставало серйозною перешкодою для збереження гарантованого рівня надійності, безпеки та ефективності функціонування залізниць. Забезпечення конкуренто спроможності залізничного транспорту базується на необхідності організації швидкісного і високошвидкісного руху. Криза залізничного транспорту у всьому світі була пов'язана також із зміною технологічної парадигми і проблемами, що виникли через не конкурентоспроможність залізниць в порівнянні з новими видами транспорту через багаторазове зростання витрат для підтримки й відновлення інфраструктури залізниць. У більшості зарубіжних країн першим кроком для вирішення цих проблем стало проведення реформ залізничного транспорту, тобто розпочався процес реформування. EN: Most of the railways in the world in the beginning of the century faced with the fact that the pace of deepening the problems facing the railroad, began to outstrip the pace of renovation and development of the industry. Rapid accumulation of internal systemic violations threatened an avalanche-like increase in various defects (technological failures, accidents, reduced quality of services provided), this became a serious obstacle to maintaining a guaranteed level of reliability, safety and efficiency of the railways. The competitiveness of rail transport is based on the need to organize high-speed and high-speed traffic. The global railway crisis has also been linked to a change in technological paradigm and the problems that have arisen due to the lack of competitiveness of railways compared to new modes of transport, due to the multiple cost increases for rail infrastructure maintenance and restoration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1648
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 63

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Deineka.pdf432.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.