Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1657
Назва: Успішно налагоджені комунікацїї – успіх роботи підприємства
Інші назви: Успешно налаженные коммуникации - успех работы предприятия
Successful advised communications - success of business enterprises
Автори: Дикань, Олена Володимирівна
Баранова, О. Б.
Дикань, Е. В.
Баранова, Е. Б.
Dykan, E. V.
Baranova, E. В.
Ключові слова: комунікації
підприємство
комунікативна культура
комунікативні інструменти
мотивація
коммуникации
предприятие
коммуникативная культура
коммуникативные инструменты
мотивация
communication
enterprise
communicative culture
communicative tools
motivation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань О. В. Успішно налагоджені комунікацїї – успіх роботи підприємства / О. В. Дикань, О. Б. Баранова // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 63. - С. 159-164.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена питанню ефективних комунікативних взаємодій в процесі ведення бізнесу. Кожен підприємець розуміє важливість налагодженого спілкування як з контрагентами, так і з співробітниками організації. У статті йдеться про деякі прийоми та елементи комунікативного процесу, зокрема, всередині компанії. Запропоновано приділити особливу увагу підвищенню якості міжособистісних зв'язків співробітників за допомогою впровадження внутрішньофірмових соціальних мереж і різних заходів, спрямованих на згуртування колективу. EN: The article is devoted to the question of effective communication interactions in the process of doing business. Every businessman understands the importance of well-functioning communication with both contractors and employees of the organization. The article deals with some tricks and elements of the communicative process, in particular, within the company. If the boss is able to correctly convey information to his subordinates, then the productivity and efficiency of the staff is increasing dramatically, because they work better when they know what is expected of them. To increase the efficiency of interpersonal communications it is necessary: explain your ideas before you begin to express them (to transfer to other people; be susceptible to possible semantic problems; to follow the expression of his face, gestures, pose, intonations; to express openness and readiness to understand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1657
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 63

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dykan.pdf381.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.