Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1661
Title: Менеджмент якості на залізничному транспорті в умовах розвитку високошвидкісного руху
Other Titles: Менеджмент качества на железнодорожном транспорте в условиях развития высокоскоростного движения
Management of quality for railway transport in the conditions of development high-speed movement
Authors: Овчиннікова, Вікторія Олексіївна
Дьяков, І. О.
Овчинникова, В. А.
Дьяков, И. А.
Ovchynnikova, V. O.
Dyakov, I. O.
Keywords: залізничний транспорт
якість
менеджмент
високошвидкісний рух
транспортна послуга
пасажири
железнодорожный транспорт
качество
менеджмент
высокоскоростное движение
транспортная услуга
пассажиры
railway transport
quality
management
high-speed movement
transport service
passengers
Issue Date: 2018
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Овчиннікова В. О. Менеджмент якості на залізничному транспорті в умовах розвитку високошвидкісного руху / В. О. Овчиннікова, І. О. Дьяков // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 63. - С. 228-234.
Abstract: UA: Встановлені сучасні тенденції ринку транспортних послуг з перевезень пасажирів. Визначені проблеми управління якістю і забезпечення на його основі конкурентоспроможності пасажирських залізничних перевезень як на внутрішньому ринку транспортних послуг, так і на міжнародному. Доведена необхідність формування системи менеджменту якості для підприємств залізничного транспорту. Досліджені базові концептуальні положення менеджменту якості. Визначені особливості процесу управління на залізничному транспорті в умовах розвитку високошвидкісного руху. Удосконалено концептуальні положення формування системи менеджменту якості залізничного транспорту, що запропоновано ґрунтувати на процесному підході. EN: The modern tendencies of the market of transport services on passenger transportation are established. The problems of quality management and provision on the basis of it are based on the competitiveness of passenger rail transport both in the internal market of transport services and internationally. The necessity of forming a system of quality management for enterprises of the railway transport is proved. The basic conceptual provisions of quality management are investigated. The features of the management process on the railway transport in the conditions of development of high-speed traffic are determined.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1661
ISSN: 2075-4892
Appears in Collections:№ 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovchynnikova.pdf445.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.