Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16876
Title: Формування екологічної стратегії підприємств туристичної індустрії
Other Titles: Formation of an environmental strategy for tourism industry enterprises
Authors: Токмакова, Ірина Василівна
Корінь, Мирослава Василівна
Гріневич, Ю.П.
Tokmakova, I.V.
Korin, M.
Hrinevych, Yu.P.
Keywords: екологізація
екологічна стратегія
принципи
підприємства
туристична індустрія
greening
environmental strategy
principles
enterprises
tourism industry
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Токмакова І.В. Формування екологічної стратегії підприємств туристичної індустрії / І. В. Токмакова, М. В. Корінь, Ю. П. Гріневич // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2023. – № 81-82. – С. 200-209.
Abstract: UA: Встановлено, що туристична діяльність і розбудова її інфраструктури створюють для природного середовища різноманітні загрози, а отже для досягнення цілей сталого розвитку підприємства туристичної індустрії вже сьогодні повинні розробляти екологічні стратегії, що є одним із центральних елементів екологічного управління на стратегічному рівні. Цільовими орієнтирами екологічної стратегії підприємств туристичної індустрії визначено такі, як мінімізація антропогенних навантажень, утилізація відходів, використання енерго- та ресурсозберігаючих технологій та альтернативної енергетики, впровадження систем очищення та повторного використання води, зменшення хімічного та шумового забруднення від туристичного транспорту, розвиток нових, екологічно-орієнтованих видів туризму. Розкрито принципи на яких повинно ґрунтуватися формування екологічної стратегії підприємств туристичної індустрії, а саме: синергетичності; результативності; комплексності; цілеспрямованості; збалансованості; інтегрування; адаптивності. З’ясовано види екологічних стратегії підприємств: достатності; чистого виробництва; еко-ефективності; кругообігу потоків; кооперування; екологічної модернізації.
EN: It is established that tourism activities and the development its infrastructure create various threats to the natural environment, and therefore, in order to achieve the goals sustainable development, enterprises the tourism industry should already develop environmental strategies, which is one the central elements Environmental Management at the strategic level. The targets the environmental strategy tourism industry enterprises are defined as minimization of anthropogenic loads, waste disposal, use energy and resource-saving technologies and alternative energy, introduction water purification and reuse systems, reduction chemical and noise pollution from tourist transport, development new, environmentally oriented types of Tourism. The principles on which the formation an environmental strategy tourism industry enterprises should be based are revealed, namely: synergy; efficiency; complexity; purposefulness; balance; integration; adaptability. The types of environmental strategies of enterprises are clarified: sufficiency; clean production; ecoefficiency; flow cycle; cooperation; environmental modernization.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16876
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Appears in Collections:№ 81-82

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tokmakova.pdf524.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.