Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17078
Назва: Обґрунтування використання наповнювачів в складових несучих конструкцій вантажних вагонів
Інші назви: Justification of fillers using in the bearing structures components of freight cars
Автори: Панченко, Сергій
Фомін, Олексій
Ватуля, Гліб
Ловська, Альона
Дериземля, Світлана
Рибін, Андрій
Panchenko, Sergii
Fomin, Oleksij
Vatulia, Glib
Lovska, Alyona
Deryzemlia, Svitlana
Rybin, Andrii
Ключові слова: вагон
несуча конструкція
хребтова балка
динамічна навантаженість
міцність
wagon
bearing structure
spine beam
dynamic loading
strength
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Панченко С. Обґрунтування використання наповнювачів в складових несучих конструкцій вантажних вагонів / С. Панченко, О. Фомін, Г. Ватуля, А. Ловська, С. Дериземля, А. Рибін // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2021. - Вип. 38. - С. 5-13.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: Для зменшення навантаженості рам вантажних вагонів при експлуатаційних режимах запропоновано використання наповнювачів у їх складових. Використання наповнювача доцільно здійснювати в найбільш навантажених елементах несучої конструкції, а саме – хребтовій балці. У зв’язку з цим необхідною умовою використання наповнювача в хребтовій балці є створення її замкненої конструкції. Проведено визначення динамічної навантаженості вагонів з урахуванням запропонованих заходів. Проведені розрахунки показали, що при використанні наповнювача максимальні прискорення, які діють на несучі конструкції вагонів на 4% нижчі за ті, що отримані для несучих конструкцій без наповнювачів. Наведено результати визначення основних показників міцності несучих конструкцій вантажних вагонів з урахуванням використання наповнювачів в їх складових. Встановлено, що міцність рам розглянутих типів вагонів при основних експлуатаційних режимах забезпечується. При цьому максимальні еквівалентні напруження в несучих конструкціях вагонів нижчі на 4 – 9% за ті, що виникають у типових конструкціях рам. Проведені дослідження сприятимуть створенню інноваційних конструкцій рухомого складу та зменшенню витрат на його утримання в експлуатації.
EN: To reduce the load on the freight cars frames under operational conditions, it has been suggested that to use fillers in their components. Fillers using is advisable in the most loaded elements of the bearing structure, namely, the spine beam. Therefore, a necessary condition for filler using in the spine beam is the creation of its closed structure. The dynamic load of railcars was carried out, taking into account the proposed provisions. Calculations have shown with filler using, the maximum accelerations acting on the bearing structures of wagons are 4% lower than those accelerations obtained for bearing structures without fillers. The results of determining the main strength indicators of bearing structures of freight cars are presented, taking into account the fillers using in their components. It has been established that the strength of the frames of the considered types of wagons under the main operating conditions is ensured. At the same time, the maximum equivalent stresses in the bearing structures of wagons are 4- 9% lower than those in typical frame structures. The conducted research will contribute to the creation of innovative structures of rolling stock and reduce the cost of its maintenance work in operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17078
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko.pdf881.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.