Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1725
Назва: Особливості формування національного й регіонального ринку електрозаправних станцій
Інші назви: Особенности формирования национального и регионального рынка электрозаправочных станций
Features of the formation of the national and regional market of electric filling stations
Автори: Полякова, Олена Миколаївна
Островерх, Ганна Євгенівна
Колесніков, М. О.
Полякова, Е. Н.
Островерх, Г. Е.
Колесников, М. А.
Polyakova, О.
Ostroverkh, Н.
Kolesnikov, М.
Ключові слова: електромобіль
електроавтозаправна станція
енергосистема
бізнес-модель
інновації
розвиток
енергетика
электромобиль
електроавтозаправна станция
энергосистема
бизнес-модель
инновации
развитие
энергетика
electric car
electric station
power system
business model
innovation
development
energy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Полякова О. М. Особливості формування національного й регіонального ринку електрозаправних станцій / О. М. Полякова, Г. Є. Островерх, М. О. Колесніков // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - № 64. - С. 171-179.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуті нові погляди щодо проблеми розвитку сфери електрозаправних станцій в Україні. Проаналізовано існуючий ринок електрозаправок, виявлено особливості формування ринку електрозаправних станцій в Україні та визначено перспективи його розвитку. Розглянуто бізнесс-модель реалізації і поліпшення кількості продажів електрозаправок для електромобілів. EN: The article considers new views on the problems of development of the sphere of electric filling stations in Ukraine. The existing market of electric stations was analyzed, features of the formation of the market of electric stations in Ukraine were identified, and prospects for its development were determined. In Ukraine, the electric car market is developing rapidly, which requires the rapid development of the infrastructure of charging stations. Market relations in the field of electric power are formed under the influence of internal and external factors, including the dependence of the industry on the state and dynamics of the development of world and national fuel markets; the specifics of the formation of demand, supply and prices for electricity; imperfection of the financial and credit system of the country. Ensuring the effective functioning of the market of electric filling stations requires the creation of a competitive environment, balancing the various economic interests of market participants, the formation of market infrastructure, and the conditions for the introduction of various forms of regional cooperation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1725
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 64

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyakova.pdf560.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.