Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17289
Title: Формалізація показників нефінансової звітності на основі даних обліково-аналітичного забезпечення підприємства
Other Titles: Formalization of non-financial reporting indicators on the base of the company's accounting and analytical security data
Authors: Євсєєва, Ольга Олексіївна
Підопригора, Ірина Віталіївна
Ковальова, Дар’я Андріївна
Ievsieieva, Olga
Pidoprygora, Iryna
Kovalova, Daria
Keywords: підприємство
звітність
класифікація звітності
фінансова звітність
нефінансова звітність
обліково-аналітичне забезпечення
користувачі звітності
комерційна діяльність
галузева сестейність
суб’єкти господарювання
нефінансовий звіт
enterprise
reporting
reporting classification
financial reporting
non-financial reporting
accounting and analytical support
users of reporting
commercial activity
industry sustainability
economic actors
non-financial report
Issue Date: 2022
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Євсєєва О. О. Формалізація показників нефінансової звітності на основі даних обліково-аналітичного забезпечення підприємства / О. О. Євсєєва, І. В. Підопригора, Д. А. Ковальова // Економічний простір. – 2022. – № 181. – С. 207-212.
Abstract: UA: В статті порушено актуальність питання щодо формалізованого підходу формування показників нефінансової звітності, що спонукатиме до розробки єдиних методологічних підходів у визначенні сукупності показників нефінансової звітності та, як наслідок, – до універсалізації процесу створення нефінансової звітності на основі обліковоаналітичних даних щодо діяльності підприємства. Запропонована структура нефінансового звіту підприємства та її змістовна наповненість, що і стало формалізованим підходом до формування показників нефінансової звітності. Доведено, що формалізований підхід формування показників нефінансової звітності вирішує задачу розробки єдиних методологічних підходів у визначенні сукупності її показників, дає можливість внутрішнім та зовнішнім користувачам комплексно оцінити механізм управління і взаємодії складових підсистем підприємства (в тому числі із урахуванням оцінки галузевої спрямованості за специфічними показниками галузевої сестейності), що в сукупності створює комерційну діяльність підприємства. Показана необхідність універсалізації складання нефінансової звітності, що має призвести до уніфікації цього процесу на законодавчому рівні шляхом визначення форм нефінансової звітності та їх змісту. Це в свою чергу має започаткувати методологію формування показників нефінансової звітності на основі обліково-аналітичних даних щодо діяльності підприємства, що сприятиме підвищенню рівня економічної безпеки підприємства як з точки зору ділової репутації, так і з точки зору соціальної відповідальності.
EN: Any business is based on a strategy, which determines the company’s development area, and finances, which show what the company can earn during the implementation of its strategy. After the society achieves certain economic results, it keeps going, but new technologies should be introduced aimed at further improving the quality of life and economic performance. For socially responsible companies, non-financial reports are a tool to demonstrate the company’s reputation in business and mission in society. Ukrainian companies are also beginning to look for sense in reporting, moving from the simple publication of indicators to conceptual issues, such as the preparation and publication of non-financial reporting, which means they are becoming socially responsible business actors. The article raises the relevance of a formalized approach to the formation of non-financial reporting indicators, which will lead to the development of unified methodological approaches in determining the set of non-financial reporting indicators and, as a result, to the universalization of the process of creating non-financial reporting based on accounting and analytical data on the company’s performance. Understanding the intended purpose of non-financial reporting for the general public, enterprises face various temptations: on the one hand, showing the company’s activities in a more attractive light, on the other hand, hiding certain aspects of business activity from competitors. Thus, during the formation of non-financial reporting indicators, there are fears of unscrupulous presentation of information on some sections of non-financial reporting.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17289
ISSN: 2224-6282 (print)
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ievsieieva.pdf364.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.