Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17348
Назва: Фізична модель зношування моторно-осьового підшипника тепловоза
Інші назви: Physical model of wear of motor-axial bearing of locomotive
Автори: Коновалов, Павло Євгенович
Ключові слова: фізична модель
моторно-осьовий підшипник тепловозу
ресурс
швидкість зношування
physical model
motor-axial bearing of a locomotive
resource
rate of wear
Дата публікації: 2013
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Коновалов П. Є. Фізична модель зношування моторно-осьового підшипника тепловоза / П. Є. Коновалов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - Т. 1, № 7(61). - С. 25-29.
Короткий огляд (реферат): UA: Представлена фізична модель з визначення швидкості зношування моторно-осьового підшипнику тепловоза. Наведені результати експериментів, з яких випливає, що застосування електростатичного зовнішнього поля для обробки осьової оливи сприяє зменшенню швидкості зношування пари тертя. Цей ефект дозволяє намітити шляхи модернізації системи змащення для збільшення ресурсу моторно-осьового підшипнику.
EN: The article presents a physical model to determine the rate of wear of a motor-axial bearing of a locomotive. The rate of wear of the model was determined in dependence with the term of operation and presence or absence of the electrostatic processing of the axial oil. It was determined that with the increase of an operation time of the axial oil in the lubricating system, its wear-resistant properties gradually deteriorate. It was proved that the use of the axial oil, which had passed ECO, reduces the rate of wear of the experimental samples. The level of reduction of the wear rate depends on the duration of the oil operation in the lubricating system. The largest reduction in the rate of wear (two times) is notable for new oil; the reduction for oil after locomotive’s kilometrage of 75 thousand km is about 1.68 times; for oil at the expiration date the reduction of wear is approximately 1.47 times. The results permit to identify ways of modernization of the lubricating system to increase the resource of the motor-axial bearing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17348
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коновалов.pdf258.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.