Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1736
Назва: Формування позитивного іміджу залізничної компанії АТ "Укрзалізниця"
Інші назви: Formation of positive image of the railway company JSC "Ukrzalіznitsya"
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Чернявський, Андрій Вікторович
Zorina, O. I.
Cherniavskyi A.V.
Ключові слова: Укрзалізниця
SWOT – аналіз
імідж
транспорт
послуги
громадська думка
Ukrzaliznytsia
SWOT - analysis
image
transport
services
public opinion
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна, О. І. Формування позитивного іміджу залізничної компанії АТ "Укрзалізниця" / О. І. Зоріна, А. В. Чернявський // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2018. - №. 64. - С. 216-221.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті запропоновано SWOT – аналіз в якості інструменту визначення ключових факторів, що знижують конкурентоспроможність пасажирських перевезень на транспортному ринку України. Визначено підходи до покращення діяльності залізничної компанії АТ "Укрзалізниця". Розроблено пропозиції по формуванню позитивного іміджу транспортного підприємства в галузі пасажирських перевезень залізницями. Як наслідок це покращить сприйняття споживачів про надані, залізничною компанією, послуги.
EN: The main objective of the study is to identify the most significant factors hindering the development of quality and increase in income of the regional branch of the railway company of JSC Ukrzaliznytsia. As a result, a SWOT analysis is presented with the identification of key factors hindering the development of the passenger transportation industry and, as a consequence, an increase in railroad revenue. The key issues to improve the activities of railway company were resolved. As a result of the identified factors of SWOT - analysis, key elements were identified to form an image, which in turn is a solution to a part of the task of improving the quality of services, consumers' perception of the transport company and, consequently, an increase in railway revenues. A methodology has been developed to form a positive image of a transport enterprise in the field of passenger transportation by rail.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1736
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 64

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf475.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.